OptiPark

OptiPark is specialist in het beheren en
succesvoller maken van parkeergarages.
Door doelgerichte marketing, verkoopacties, differentiatie van
het parkeeraanbod en additionele dienstverlening zorgt OptiPark er voor
dat garages meer klanten trekken en dat de omzet verhoogd wordt.
OptiPark vergroot het bedieningsgebied van de garage en
zorgt voor tevreden en terugkerende klanten.

Nieuwe Marketing Strategie

OptiPark ondersteunt parkeergarages en helpt hen om meer klanten te trekken en uiteindelijk meer omzet te draaaien. OptiPark vroeg Ophirah de online en offline communicatie te verzorgen. Nadat er al eerder een succesvolle samenwerking was tussen de twee partijen is Ophirah aan de slag gegaan met een nieuwe website en een compleet nieuwe huisstijl.

Online Marketing

Ophirah ontwikkelde voor OptiPark een compleet nieuwe huisstijl, inclusief logo, en een nieuwe website. De website is niet alleen strak en mooi vormgegeven, de call-to-actions zijn ook duidelijk en de site biedt volop informatie voor geïnteresseerden. Niet alleen qua vormgeving en tekst, ook is gebruik gemaakt van infographics en video’s om de expertise te tonen.

Met deze website en bijbehorende marketing materialen heeft OptiPark een flinke stap gezet! Online goed vindbaar en volop informatie waarmee klanten bediend én getriggerd worden!

Bezoek de website

Offline Marketing

Naast het complete online plaatje ontwierp Ophirah ook bijbehorende offline materialen zoals visitekaartjes, briefpapier en enveloppen. Geheel passend bij de nieuw ontwikkelde huisstijl.

Het is belangrijk dat er congruentie, eenheid in alle uitingen is. Een nieuwe website alleen volstaat allang niet meer. Over de volle breedte van hoe contact met klanten wordt gemaakt moet er één uitstraling zijn. Hoewel het hele alledaagse producten lijken, ook drukwerk maakt absoluut deel uit van de Offline Marketing mix.