Parkeren Oostpoort Amsterdam

Parkeergarage Oostpoort in Amsterdam ligt dichtbij het drukbezocht winkelcentrum Oostpoort en biedt ruimte aan meer dan 870 auto’s. Om de garage meer onder de aandacht te brengen werd de hulp van Ophirah ingeschakeld.

Website voor Parkeren Oostpoort

Om de Parkeergarage Oostpoort goed onder de aandacht te brengen, en er voor te zorgen dat ‘ie goed vol komt te staan, verzorgde Ophirah onder andere de website.
Er is gekozen voor een eenvoudige website waar de nadruk ligt op ‘duidelijkheid en een sterke Call-To-Action’. In samenspraak met de garage hebben we er voor gekozen kortingskaarten aan te bieden. Men kan kiezen voor een snelle download van 1 kaart of het thuis gestuurd krijgen van 5 kaarten.
Geen overbodige informatie, wel een strakke website die scoort!

Bezoek de website

Adwords en E-mail Marketing

Om mensen naar de website te leiden heeft Ophirah een Adwords campagne ingericht. Door deze continu te optimaliseren wordt op de juiste plaats de juiste doelgroep bereikt.
Wanneer mensen eenmaal op de website komen is er een stevige call-to-action. Mensen worden uitgenodigd om hun e-mailadres achter te laten zodat ze 5 kortingskaarten kunnen ontvangen voor de garage. Ophirah schreef alle teksten voorde website en de bijbehorende geautomatiseerde emails.

Oostpoort Ondernemers Portal

De parkeergarage Oostpoort wordt met name gebruikt door de klanten van de lokale ondernemers. Met deze handige online portal kunnen juist deze ondernemers gratis kortingskaarten aanvragen die ze aan hun klanten kunnen aanbieden. Een leuke weggever voor de ondernemer, een dankbare klant en een volle parkeergarage, da’s win-win-win!