Klipfontein

Klipfontein levert prefab woningen van hoge kwaliteit die garant staan voor duurzaam en energie-neutraal wonen voor een betaalbare prijs. Ophirah verzorgde de (online) marketing.

Online promotie voor energie-neutraal vastgoed

Om de bekendheid van de cottages van Klipfontein te vergroten heeft men Ophirah gevraagd de online communicatie te verzorgen.
Ophirah ontwierp de huisstijl, maakte de website, schreef de content, verzorgt de e-mail communicatie, beheert de online campagnes en zorgt voor een maximaal resultaat.
Naast de online marketing ontwierpen we ook de Klipfontein Cottage Brochure, een mooi afgewerkte A4 landscape brochure met alle mogelijke informatie over de producten.

Bezoek de website

Huisstijl ontwerpen

Naast de complete internetmarketing heeft Ophirah ook de huisstijl van Klipfontein ontworpen. Het logo, visitekaartjes, de PDF- en papieren brochure, de website en email-marketing. Het complete plaatje klopt bij elkaar en geeft de bezoeker en potentiële klant een vertrouwd gevoel.

Binnen het team van Ophirah werken diverse specialisten om deze complete aanpak vorm te kunnen geven: een projectmanager, een designer, een front-ender en een tekstschrijver zorgen ervoor dat alle elementen professioneel aangepakt worden.

Doelgroep Targeting

Alles begint bij het kennen van je klanten. Dat was dus ook het eerste dat we samen met Klipfontein helder kregen. We identificeerden een paar klantgroepen:

Particulieren
– grondeigenaren met bouwplannen
– eigenaren van recreatiewoningen die hun woning willen vervangen
– particulieren die zowel een kavel als (recreatie) woning zoeken

Zakelijke markt
– vakantiepark eigenaren en beheerders
– projectontwikkelaars

De huisstijl en content is speciaal voor deze doelgroepen ontwikkeld.

Website

De prachtige website is volledige responsief; op alle soorten schermen ziet de klant een optimale weergave van het aanbod van Klipfontein. Zowel op pc’s als tablets en mobiele telefoons, de website is altijd goed bereikbaar en zichtbaar.
De website heeft ook enkele mooie gadgets als een interactieve kavel-verkenner; de bezoeker kan op een map alle beschikbare kavels zien, erop klikken en direct de juiste info bekijken.

Email Marketing

Wanneer bezoekers de brochure aanvragen komen ze automatisch in de database van Klipfontein. Wij gebruiken hiervoor het geavanceerde email marketingsysteem  van Copernica. Deze database werkt door ons uitgekiende systeem als een trechter; stap voor stap wordt meer informatie gegeven en worden geïnteresseerden aangezet tot actie.

Online gevonden worden

Naast de slim geschreven teksten, voor Google geoptimaliseerd, zetten wij ook Google Adwords zeer succesvol in. Meten is weten, zeker ook voor online marketing van vastgoed projecten, en met een online conversiepercentage van meer dan 20% (!) is Adwords dan ook een uiterst succesvol middel gebleken om potentiële klanten te bereiken.

Wij hebben de online campagne opgezet en houden deze continue in beheer zodat we kunnen fine-tunen voor een optimaal resultaat.

Meer Lezen

Meer lezen over onze Online Vastgoed Marketing?

Download Onze Whitepaper